2015年6月6日 星期六

DAY-01 JR嵯峨野線/山陰本線 - 嵯峨嵐山 - 渡月亭

<JR嵯峨野線/山陰本線>
因為有JR West Rail Pass (Kansai Area) 1DAY PASS, 所以京都到嵯峨嵐山, 我地繼續搭JR.

圖中所見就是JR嵯峨野線/山陰本線, 而其實左手邊的月台的就是我們剛才搭乘HARUKA下車的位置.

京都站àJR嵯峨野線/山陰本線<普通/快速>614-21min  àJR嵯峨嵐山駅 


<嵯峨嵐山>


進入嵯峨嵐山的第一個行程是搭嵯峨野觀光小火車, 因為怕無位, 所以到達JR嵯峨嵐山駅, 我們立即到旁邊的小火車售票處買飛. 然後才把行李拉到酒店.

去程:由嵯峨到龜岡, 坐露天車箱.  

回程:由龜岡到嵐山, 坐室內.









今次我們入住既是很多人都熟識的溫泉旅館渡月亭”, 它位於嵯峨嵐山渡月橋邊JR嵯峨嵐山駅 一路走要大約10-15分鐘由於我們比入住時間早很多到達他們好像被嚇了一下哈哈當然房間是不會有但他們還是樂意先收起我們的行李. 之後就慢慢的由旅館出返車站.  






講返嵯峨野觀光小火車現在它是作觀光的用途嵯峨到龜岡中途雖然有分站但除了嵯峨嵐山同龜岡其他站了無人煙小心唔好落錯車.  另外要注意的是小火車會有休息日, 一般在星期三.  今次因為到京都第一天是星期二, 第二天會離開,  所以只有一天的機會.

有些朋友仔會選擇坐JR馬堀站,  步行至小火車龜岡駅. 再由龜岡到嵯峨/嵐山.
















雖然甘樣來回酒店都用左唔少時間, 但由於我地買左15:07既飛距離出發仲有半個鐘頭時間, 所以在附近參觀了一下.


佢就係傳說中既蒸汽火車頭如果你對火車有興趣又有時間記得去梅小路蒸氣機關車館哪邊既火車頭數量比較多~



另外, 我地有入 19th Century Hall (鐵道歷史館). 如果你都有興趣參觀可以先買左車飛先因為入場會平D, 雖然我去到先知參觀要錢. 室內是一個大模型, 很難明白為什麼我要附費入場. 
但裡面有小朋友可參加的駕駛室, 同埋佢地... ...
























終於去到出發時間, 今次我地選擇左去程由嵯峨到龜岡, 坐露天車箱.  幸好早上下雨過後出陽光, 椅子都乾透了, 否則...

回程由龜岡到嵐山, 坐室內. 









呢到係回程時的觀光小火車嵐山駅,  因為碰上旅行團, 人特別多.

由小火車嵐山駅出來, 就是要到竹林去.  說很特別也不是, 但無人既時候真係好舒服.

竹林內一直向渡月橋方向走, 會見到野宮大神
                                           


<渡月亭>

大家好, 我係....樣



由於京都的店大約6點便關門, 所以天黑前我地就已經回到渡月亭.

渡月亭是一所溫泉旅館,  一般既客房有浴室同洗手間.  溫泉是共用的. 另外可預約有料的私人溫泉. 

預約前分別有看到3人跟4人可的房間, 設施差不多, 就是大小的分別. 最後我所預約的是4人可的房間.  但3人住起來都不覺得大, 如果選3人可的... ...特別是有我這個很喜歡把行李都堆地上的女人...哈哈


另外一個選4人可的原因是今次訂的是一泊二食, 而食都在房內,  房間太小會不暢快啊!~


<晚餐>














<朝食>





她就是我們的執事小姐.  對著客人都很有禮貌~
















沒有留言:

張貼留言